Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای رسیدگی و پایش واحدهای دریافت کننده ارز دولتی در استان از ابتدای سال جاری تا 30 مهر ماه 151 فقره پرونده ارزی که از طریق بانک مرکزی دریافت شده بودند مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و رسیدگی به پرونده های فوق 13 فقره منجر به تشکیل پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از 294 میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده در حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، برنج خارجی، روغن نباتی و لبنیات 25 هزار و 55 مورد بازرسی صورت گرفت که 808 مورد از بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 71 میلیارد و 256 میلیون ریال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی به عملکرد حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا اشاره کرد و گفت: در 7 ماه نخست سال جاری 5 هزار و 597 مورد بازرسی نیز برای مقابله با قاچاق کالا در استان انجام شد که 3 هزار و 414 مورد از واحدهای صنفی و 2 هزار و 183 مورد از واحد های غیر صنفی بوده است.

بابایی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در حوزه قاچاق 133 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی بانک مرکزی صنعت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان