Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکی قانونی از کاهش ۲.۲ درصدی آمار مراجعه کنندگان نزاع به این سازمان در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در هفت ماهه سال جاری  ۳۷۹ هزار و ۳۵۴ مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که  این رقم در مدت مشابه سال قبل که شماره مراجعه کنندگان ۳۸۷ هزار و ۷۶۸ نفر بود، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد کاهش داشته است.

در این مدت از کل مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۲۶۱ هزار و ۲۵۵ نفر مرد و ۱۱۸ هزار و ۹۹ نفر زن بودند. همچنین در این مدت استان تهران با ۵۹ هزار و ۹۱، خراسان رضوی با ۳۲ هزار و ۶۶۱ و آذربایجان شرقی با ۲۷ هزار و ۴۲ نفر بیشترین و استان های بوشهر با ۲۱۶۵، ایلام با ۲۲۳۵ و هرمزگان با ۲۵۳۰ نفر مراجعه، کمترین آمار مراجعین نزاع را داشته اند.

در مهرماه سال جاری نیز ۴۸ هزار و ۹۵۴ نفر به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲.۶ درصد کمتر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشكي قانوني استان تهران پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • کاهش آمار طلاق در کردستان