Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:08:19 GMT

اجرای ۲۲ طرح مخابراتی در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۷۶۶

اجرای ۲۲ طرح مخابراتی در الیگودرز

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، این طرح‌ها شامل ۱۲ طرح توسعه شبکه شهری، سه طرح شبکه انتقال از طریق فیبرنوری و هفت طرح شبکه موبایلی و احداث سایت تلفن همراه است.

براساس اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، برخی طرح های توسعه شبکه شهری شامل فاز دوم مسکن مهر با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی، میدان میوه و تره بار با ۸۰ درصد پیشرفت، کافوی ۱۶ (کابینت مخابراتی کنار خیابان ) منازل سازمانی دادگستری با ۱۰۰ درصد، سایت فنی و حرفه ای با ۱۰ و خاکی کردن شبکه کابل هوایی چمن سلطان با ۷۰درصد پیشرفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، طرح فیبرنوری سایت بی تی اس روستای ززم با ۲۵درصد و پست خیابان شهید کریمی در حال انجام است که با راه‌اندازی آنها خدمات تلفن ثابت و همراه با کیفیت بهتری ارائه می‌شود.

طبق این گزارش، در بخش شبکه انتقال از طریق فیبرنوری، طرح بازسازی فیبرنوری گردنه گله بادوش و اجرای سایت تلفن همراه رسالت صد درصد پیشرفت دارند و فیبرنوری مسیر شاهپورآباد به سد رودبار در حال پیگیری است.

براساس این گزارش، هفت طرح حوزه شبکه موبایلی و احداث سایت تلفن همراه شامل سایت روستای گلی چاس با ۷۰ درصد پیشرفت در مرحله نصب دکل، سایت روستای سرقلعه با ۹۰ درصد پیشرفت در مرحله راه‌اندازی، سایت روستای دره چین، روستای آب باریک هرکدام با ۱۰ درصد پیشرفت و سه سایت روستاهای کدیور، گله یار و موس نیز در انتظار تامین تجهیزات هستند.

طبق اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، نصب تجهیزات و ارتقای ۱۲ سایت تلفن همراه الیگودرز در دست اقدام است که با اجرای این طرح‌ها، اینترنت تلفن همراه در این شهرستان به نسل سه و چهار ارتقا می‌یابد.

بیش از یک میلیون و ۴۱۰ هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد  و ۶۷ هزار پورت پرسرعت (ADSL) دایر شده، ۹۳ درصد روستاها و حدود ۹۹ درصد جاده های اصلی لرستان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

برچسب‌ها اینترنت توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان اینترنت توسعه ایران توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان اخبار کنکور سایت تلفن همراه درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد