Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واگذاری رایگان و امانی کپسول اکسیژن به بیماران خبر داد و گفت: افراد متقاضی برای دریافت این تجهیزات می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کنند. - اخبار اجتماعی -

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروزه در مراکز درمانی و بیمارستانی دستگاه اکسیژن است، اظهار کرد: برخی از بیماران در زمان بستری و حتی بعد از آن نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن دارند و با توجه به افزایش هزینه، گرانی و کمبودها در این رابطه با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری گفت: همچنین بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر سال‌های متمادی است که در رابطه با امانت تجهیزات به بیماران فعالیت می‌کند و یک هزار و 500 کپسول اکسیژن در سراسر کشور  در این بخش موجود است که با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز بیشتری برای تأمین این تجهیزات برای بیماران وجود داشت و به همین دلیل تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تدبیری برای راه‌اندازی پویش" نفس هدیه کنیم" از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نظر گرفته شده است و قرار شده این کمپین در تاریخ 99/9/9 فعالیت خود را در سطح کشور با هدف تأمین دستگاه کپسول اکسیژن و تجهیزات مربوط به آن آغاز کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همچنین با حمایت خیرین و نیکوکاران تا به امروز یک هزار کسپول اکسیژن، یک هزار اکسیمتر، یک هزار مانومتر اکسیژن تنفسی تهیه شده و که در تاریخ 99/9/9 در اختیار  بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر برای توزیع بین بیماران قرار خواهد گرفت.

نصیری افزود:  برای خرید تجهیزات اشاره شده بالغ بر 3 میلیارد تومان از سوی خیرین هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در پویش " نفس هدیه کنیم" هدف گذاری شده است که 4 هزار دستگاه کپسول اکسیژن و یک هزار دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی از محل کمک‌های مردمی تهیه و در اختیار بیماران قرار گیرد. ضمن اینکه افراد متقاضی این تجهیزات می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه و بدون پرداخت هزینه‌ای و به صورت رایگان تجهیزات اشاره شده را به صورت امانت دریافت و پس از آن مجدداً به هلال احمر برگرداندند.

آمادگی هلال احمر برای افزایش سهیمه توزیع انسولین/ افزایش 19 درصدی مأموریت در کوهستان!استقرار نماینده بیمه در داروخانه‌های هلال‌احمر برای توزیع داروی انسولینآمادگی نیروهای هلال احمر 4استان برای اعزام به ترکیهاستقرار نماینده بیمه در داروخانه‌های هلال‌احمر برای توزیع داروی انسولینآمادگی هلال احمر برای افزایش سهیمه توزیع انسولین/ افزایش 19 درصدی مأموریت در کوهستان!آمادگی نیروهای هلال احمر 4استان برای اعزام به ترکیهآغاز توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان توسط جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال احمر هلال احمر کپسول اکسیژن یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده