Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار مهریز از دستگاه‌های اجرایی، خیرین، سمن‌ها و سایر نهادها خواست موازی‌کاری در کمک‌ به آسیب دیدگان از کرونا را به حداقل برسانند.

«رضا زارع زاده» در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان مهریز گفت: باید موازی کاری‌های موجود در بین دستگاه‌های اجرایی، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و سایر نهادها در کمک‌ به آسیب دیدگان از کرونا به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در زمینه‌های مختلف از ظرفیت مساجد، گروه‌های محلی، جهادی و بسیجیان در صحنه برای خدمت به مردم استفاده شده و این کمک‌ها در وضعیت کنونی هم تداوم دارد.

زارع زاده با اشاره به اجرای موفق طرح مواسات همدلی در شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های اداری شهرستان و همچنین مشارکت خیرین و اقشار مختلف مردم جهت کمک به خانواده‌هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، استفاده شود.

سرهنگ «علی فاتحی» فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز گفت: پیروی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا، رزمایش کمک‌های مومنانه و همچنین ضدعفونی معابر سطح شهر و توزیع کپسول اکسیژن و تولید ماسک با همکاری نیکوکاران و بسیجیان این شهرستان، فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، فاتحی ادامه داد: شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۶۶۰۳۷ و شماره شبا IR ۰۹۰۶۳۰۳۴۱۳۰۴۲۰۰۰۱۹۸۲۸۰۰۱ به نام ستاد مردمی حافظان سلامت شهرستان مهریز نیز برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست و شهروندان نیکوکار در حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فرماندار مهريز کروناویروس آسیب دیدگان کرونا آسیب دیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه