Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:23:55 GMT

پیش بینی بارش باران در جاده های غرب کشور

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۱۰۱

پیش بینی بارش باران در جاده های غرب کشور

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای آخر هفته هم همین طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی ادامه خواهد داشت و محدودیت جدیدی اضافه نمی‌شود.

وی افزود: پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از هشدارهای بارندگی‌های شدید در نیمه غربی کشور و جاده‌های بارانی دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترددها نسبت به هفته قبل در چند روز گذشته حدود ۳۵ درصد کاهش حضور خودروهای شخصی در جاده‌های کشور را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیرانی با اشاره به تصادف جرحی شب گذشته در استان لرستان گفت: در ساعت ۲۳:۱۰ شب گذشته در کیلومتر ۱۰ آزادراه پل زال یک تریلی با اتوبوس تصادف می‌کند که در این سانحه ۴ نفر مجروح می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۰۰:۲۰ چهار شنبه ۹۹/۰۹/۰۵ در استان بوشهر محدوده پلیس راه گناوه کامیون ایسوزو به دلیل عدم توجه به جلو واژگون می‌شود که در پی این سانحه ۲ هموطن جان باختند و ۳ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تصادف فوتی استان فارس گفت: در ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه سه شنبه ۹۹/۰۹/۰۴ در محدوده پلیس راهور شیراز محور صدرا سواری پژو پارس به دلیل تجاوز از سرعت مطمئنه واژگون می‌شود که بر اثر این تصادف هم ۲ هموطن جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 5080185 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها ویروس کرونا محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور مواد مخدر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه گردشگری بیمه دانش آموزان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور