Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:15:16 GMT

کتاب شعر محسن چاوشی منتشر می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۱۴۳

کتاب شعر محسن چاوشی منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت های هنری اش این بار اولین کتاب اشعارش را منتشر خواهد کرد. چاوشی که پیش تر  کلامِ قطعاتی از جمله «کجایی»، «شرح الف»، «او» و تعدادی دیر را خود سروده و خوانده بود، که این آثار  با واکنش های متفاوتی از سوی دوستداران، منتقدhن و اهالی شعر و موسیقی رو برو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد.

چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه سرایان معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته و در این بین استفاده از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام  و ... نیز به مرور وارد آثار و آلبوم های این خواننده خرمشهری شد.

به منظور تسهیل در خرید این کتاب برای دوستداران چاوشی و با توجه به شرایط اجتماعی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی است.

اطلاعات تکمیلی برای پیش خرید و برخی موارد مربوط به شیوه تهیه این اثر که توسط انتشارات آفتاب اندیشه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 5080142 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن چاوشی موسیقی پاپ مجموعه شعر ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم کوتاه چنگیز جلیلوند موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها سینمای مستند سازمان سینمایی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رادیو ایران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جشنواره فیلم مقاومت شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود