Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این وبینار، سخنرانان و مسوولان برجسته ای مانند پروفسور لارس انگبرستن مسوول فعالیت های علمی کمیته بین المللی المپیک و یکی از موسسان مرکز تحقیقاتی آسیب های ورزشی اسلو، پرفسور اورت ورهاگن رییس مرکز پیشگیری از آسیب آمستردام، پرفسور تیم میر استاد دانشگاه سارلند و پزشک تیم ملی فوتبال آلمان و  کاترین استیفن از مرکز تمرینات کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نروژ سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشگیری از وقوع آسیب‌های ورزشی و حفظ سلامتی ورزشکاران یکی از مهم‌ترین اولویت ها و برنامه‌های کمیته بین المللی المپیک محسوب می شود. کمیسیون علمی و پزشکی این کمیته از سال ۲۰۰۹ و با همکاری مراکز آموزشی، پژوهشی و کلینیکی معتبر در سرتاسر جهان اقدام به تاسیس مراکز تحقیقاتی پیشگیری از آسیب های ورزشی و ارتقاء سلامت ورزشکاران کرده است.
تاکنون ۱۱ مرکز در کشورهای دانمارک، نروژ، آمریکا، کانادا، کره جنوبی، قطر، هلند، آفریقای جنوبی و استرالیا تاسیس شده است و به ورزشکاران نخبه در راستای پیشگیری از آسیب خدمات می دهند.
با توجه به میزان شیوع آسیب های ورزشی در ورزشکاران ملی پوش و نخبه ایران، از سال ۱۳۹۸ دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی جهت خدمت رسانی به قهرمانان ایرانی در آکادمی ملی المپیک ایران تشکیل شده است.

از طرفی میزان شیوع آسیب های ورزشی در بین ورزشکاران حرفه ای روبه افزایش است و وقوع آسیب ورزشی می تواند زندگی و آینده یک ورزشکار را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران دارای شانس کسب مدال در رویداهای بزرگ جهانی و المپیک، به دلیل وقوع آسیب نتوانسته اند در رقابت مورد نظر شرکت کرده یا درصورت حضور یافتن در این رویدادها موفق به ارایه عملکرد مطلوبی نشده اند.
به همین منظور دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک درنظر دارد با همکاری کمیته بین المللی المپیک و مراکز دیگر پیشگیری از آسیب در دنیا، اولین وبینار پیشگیری از آسیب را در تاریخ ۲۰ آذرماه برگزار کند.

برچسب‌ها وبینار آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وبینار آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو وبینار آکادمی ملی المپیک المپیک توکیو اخبار کنکور پیشگیری از آسیب های ورزشی بین المللی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴