Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@18:46:35 GMT

استقلال - ماشین‌سازی؛ پسا الفاظ رکیک!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۲۰۶

استقلال - ماشین‌سازی؛ پسا الفاظ رکیک!

فرارو - استقلال درحالی مهیای این دیدار می‌شود که پس از بازی با فولاد در هفته دوم درگیر انواع و اقسام حاشیه‌ها شد. مهمترین چالش آن‌ها الفاظ رکیکی بود که محمود فکری بعد از دیدار با فولاد خطاب به مجوعه میزبان به زبان آورد؛ محمود فکری که از شکست دو بریک تیمش ناراحت بود بعد از دست دادن با بازیکن فولاد سه لفظ زشت به کار برد که انتشار ویدیوی آن صحبت‌های عجیب در فضای مجازی، حسابی جنجالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درگیری لفظی فکری با شیخ دیاباته بر سر تعویض و همچنین شایعاتی مربوط به دخالت پرویز مظلومی در کار فنی هم دیگر موضوعاتی بودند که تیم استقلال را به حاشیه برد.

فکری دیروز در نشست خبری اعلام کرد که تمرکز او روی بازی امروز است و بعد از آن درباره اتفاقات بازی با فولاد صحبت خواهد کرد. او برای بازی امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد. شیخ دیاباته، اما پس از ماجرا‌های هفته گذشته مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

گفته شده که فکری قصد دارد در این بازی از رشید مظاهری درون دروازه استفاده کند. محمد نادری هم با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شاید امروز جزو بازیکنان اصلی باشد.

استقلال در هفته اول از سد مس رفسنجان عبور کرد، ولی در هفته دوم برابر فولاد شکست خورد و حالا از دو بازی اش در لیگ سه امتیاز اندوخته دارد.

ماشین سازی هم با بیاتلو سرمربی جوانش قصد دارد همانند فصل گذشته که رسول خطیبی سرمربی این تیم بود، دست به کار بزرگی بزند و از استقلال امتیاز بگیرد. ماشین سازی فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را از استقلال برد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال فولاد ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان