Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون، پس از تغییرات مدیریتی، این روز‌ها به دلیل تعطیلی تمرینات در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی‌برد و هنوز مشخص نیست که دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از چه زمانی آغاز می‌شود.

تعطیلی تمرینات، باعث شده است برخی از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون تصمیم بگیرند در صورت مشخص نشدن وضعیت تیم، از این باشگاه جدا شده و به تیم‌های دیگری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان، مسلم اولاقباد، ملی پوش فوتسال کشورمان است که هفته گذشته اعلام کرد اگر تکلیف باشگاه و همچنین تمرینات تیم برای فصل بعد مشخص نشود، قید همکاری با مس سونگون را زده و ممکن است به تیم دیگری برود.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال عراق/ ایرانی‌ها در هفته سوم خوش درخشیدند

اولاقباد از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و در صورتی که باشگاه نتواند خواسته‌های این بازیکن را برآورده کند ممکن است قراردادش را فسخ کرده و برای همیشه از جمع مسی‌ها جدا شود. باشگاه‌های کراپ الوند قزوین، سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد از جمله تیم‌هایی هستند که به دنبال مسلم اولاقباد هستند. به هر حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده، اولاقباد چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد. آیا با وضعیتی که برای مس سونگون به وجود آمده است در این تیم می‌ماند یا برای همیشه قید همکاری با این باشگاه را می‌زند؟

تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، در گروه دوم با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان سبز شیراز هم‌گروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف تیم قدرتمند سن ایچ ساوه برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین