Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@12:29:06 GMT

رئال در فکر معامله با اینتر بر سر ایسکو!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۴۵۶

رئال در فکر معامله با اینتر بر سر ایسکو!

تیم فوتبال رئال مادرید درحال مذاکره با مدیران اینتر ایتالیا است تا ایسکو را با اریکسن دانمارکی معاوضه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو باشگاه رئال‌مادرید و اینترمیلان گفت و گوهای اولیه برای بررسی احتمال معاوضه ایسکو و کریستین اریکسون را آغاز کرده‌اند.

از مدت‌ها قبل ایسکو با مدیران و مربیان و هواداران رئال مادرید رابطه‌اش شکراب شد و به همین دلیل قصد جدایی داشت که هر بار با او مخالفت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه بد طرفین باعث کم بازی کردن این هافبک خوش نقش و خوش تکنیک شده و می‌توان گفت که به نیمکت پیچ شده که این به مذاق ایسکو خوش نیامده چون او کیفیت بالایی دارد.

با توجه به هزینه ۲۷ میلیون یورویی اینتر برای جذب اریکسون در زمستان ۲۰۲۰، دو باشگاه راه زیادی برای رسیدن به توافق دارند، چرا که رئال ارزش ایسکو را بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو می‌داند.

ایسکو تنها ۳ بار در ترکیب ثابت رئال در لالیگا حضور داشته و اریکسون نیز در ۵ بازی سری‌آ هیچ تأثیری روی گل‌های تیمش نداشته است.

البته اریکسون هم که در تاتنهام یک ستاره میانه میدان بود، با ورود مورینیو به این تیم، هافبک دانمارکی نادیده گرفته شد و مجبور شد جدا شود و از اینتر برود.

بازیکنی که یک ستاره بود و تیم‌های بزرگی را خواهان خود می‌دید، اما الان در اینتر هم شرایط خوبی ندارد و حالا قصد دارد با تغییر شرایط و باشگاهش، دوباره به دوران اوج برگردد.

پیش از این از لئاندرو پاردس از (پاری‌سن‌ژرمن) و از گرانیت ژاکا (آرسنال) به عنوان گزینه‌های اینتر برای معاوضه با اریکسون یاد شده بود.

کد خبر 457538

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئال مادرید تاتنهام لیگ برتر انگلیس لالیگا تعویض در فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • قیمت نفت صعودی شد
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • ساسولو - اینتر
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا