Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رئیسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عروس داماد و اعضای درجه یک خانواده می‌توانند در محل دفترخانه مراحل ثبت عقد را انجام دهند و نمی‌توانند هیچ مراسم دیگری برگزار کنند.

وی ادامه داد: برگزارکنندگان مراسم جشن عروسی و عزا در شهرستان عنبرآباد بازداشت می‌شوند. مطابق مصوبه‌های متعدد، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شهرستان عنبرآباد تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار عنبرآباد از قرمز شدن وضعیت این شهرستان در زمینه انتشار ویروس کرونا خبر داد و بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا توسط مردم تاکید کرد.

وی اظهار داشت: متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم به استناد مواد قانونی و تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و با تشکیل پرونده با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیسی از تعطیلی بازار خبر داد و گفت: تمامی مجتمع های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به غیر از گروه یک همه تعطیل بوده و این محدودیت‌ها تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

فرماندار عنبرآباد از تشکیل کمیته‌های پنج گانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح مشترک از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفان به صورت محله‌محور وخانواده‌محور در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه گشت ویژه کرونا در سطح شهرستان فعال است، از فعالیت این گشت در ۲ نوبت صبح و عصر برای نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

رئیسی مهم‌ترین گام در مقابله با ویروس کرونا را پیشگیری دانست و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  شامل شست و شوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها جیرفت عنبرآباد محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جیرفت عنبرآباد محدودیت های کرونا جیرفت عنبرآباد محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی

شهنوازان  فرماندار شهرستان تفتان  از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کرد.

شهنوازان با حضور در مناطق کوهستانی تفتان جنوبی در بخش مرکزی و بخش گوهرکوه روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف خسارات در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند. 

شهنوازان افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، بخشداران تابعه و مدیران دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص جاده ها،کشاورزی، باغات بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

عمرهاشمزهی مدیر آبفاتفتان  نیز گفت: چاه شرب آب کوته پایینوچاه آب شرب سایت آبرسانی از بخش گوهرکوه به شهر نوک آباد و همچنین چاه شماره دو کچ گوهرکوه به دلیل طغیان رود خانه مدار بهره برداری خارج گردیده اند ونیاز ضروری به لایه روبی دارند طی روزهای آینده با همکاری بخشداران، مدیرکل آبفا استان جهت لایه روبی چاه ها انجام میگیرد. 

کردی مدیر جهادکشاورزی تفتان  اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی خبر از خسارات  80 درصدی وارده به بخش کشاورزی و باغات زردآلو و سایر مرکبات داد. 

وی گفت در مدت بارش تگرگ و شدت بالای بارش و حجم زیاد آن به کشاورزان خسارات جدی وارد شد که میطلبد برای جبران خسارات وارده به کشاورزان مساعدت لازم با کشاورزان که قشر زحمت کش می باشد انجام گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است