Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:35:50 GMT

با گروه موسیقی راک آنتونی بلینکن آشنا شوید!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۸۰۰

با گروه موسیقی راک آنتونی بلینکن آشنا شوید!

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گزارش داد که آنتونی بلینکن، گزینه جو بایدن برای منصب وزیر امور خارجه در دولتش، سابقه تشکیل یک گروه موسیقی راک و انتشار آهنگهایش را داشته است.

به گزارش ایسنا، اخیرا روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد، آنتونی بلینکن از سوی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به عنوان گزینه وزیر امور خارجه دولتش انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اینترنتی وایس نوشت: حالا میدانم شما ممکن است فکر کنید؛ صبر کن، آیا این همان آنتونی بلینکن رهبری کننده یک پروژه موسیقی راک متعلق به مردان سن بالا با نام ABlinken در اسپاتیفای است؟ همان خواننده آهنگ‌های "Lip Service" و " Patience"؟ جواب مثبت است. بله خودش است.

بلینکن سابقه زیادی در وزارت امور خارجه آمریکا داشته و حرفه خود را در آنجا تحت دولت کلینتون شروع کرده و در دولت باراک اوباما به عنوان معاون وزیر امور خارجه خدمت کرد. (او را می‌توانید در پس زمینه تصویر مشهور مقامهای دولت که در اتاق وضعیت مشغول دنبال کردن عملیات کشتن اسامه بن لادن هستند، ببینید). از زمانی که ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا رسید، بلینکن مشغول کسب درآمد زیادی در بخش خصوصی بوده اما مهمتر از آن او در یک گروه، موسیقی می‌نوازد. نام این گروه Ablinken است. (در واقع این نام گرته برداری شده از نام Abe Lincoln اما با اسم خود بلینکن است). بلینکن در این گروه خوانندگی کرده و از جمله اعضای گروهش جی کارنی، دبیر مطبوعاتی سابق دولت باراک اوباما و کارمند فعلی شرکت آمازون، الی آتیه، فیلمنامه نویس سریال "بال غربی" و دو خبرنگار به نامهای دیو مک کنا و دیوید سیگال هستند.

بلینکن در توئیتر به چند آهنگی که در سال ۲۰۱۸ نوشته لینک داده است. او نام سبک موسیقی خود را " wonk rock" گذاشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونی بلینکن جو بایدن آنتونی بلینکن امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به چین که به دنبال حل‌وفصل مسائلی است که می‌تواند روابط تازه بهبود یافته این دو کشور را به خطر بیندازد، امروز – پنجشنبه – از چین خواست تا «رفتار عادلانه‌ای» در برابر شرکت‌های آمریکایی در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، سفر «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به چین تازه‌ترین دیدار سطح بالا میان این دو کشور است و آنها درباره مسائلی نظیر تجارت جهانی و ارتباطات نظامی گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که روابط واشنگتن و پکن به طور فزاینده‌ای بر سر مشکلاتی مثل چگونگی فعالیت شرکت‌های آمریکایی در چین، صادرات چین و ظرفیت تولید و هم‌چنین حمایت پکن از مسکو در جنگ اوکراین به مشکل برخورد کرده و اختلافاتی به وجود آمده است.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به نشستی که با مقام رسمی چینی در شانگهای برگزار شده، گفت که بلینکن نگرانی‌هایی را در رابطه با «سیاست‌های تجارت» عنوان کرده است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «ایالات متحده به دنبال رقابت اقتصادی سالم با جمهوری خلق چین است و می‌خواهد رفتار عادلانه‌ای در قبال کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین اتخاذ شود.»

چین «انتقادات بی‌اساسی» را مبنی بر اینکه ظرفیت تولیدش «بیش از حد» است، رد کرده و افزود که صنایع این کشور، از وسایل نقلیه الکتریکی گرفته تا پنل‌های خورشیدی، «رقابتی و نوآور» هستند.

آنتونی بلینکن فردا جمعه جهت دیدار با «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین و احتمالا دیدار با «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور این کشور به پکن سفر خواهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • بلینکن وارد چین شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات