Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه فعالیت های اخیر باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید قرارداد بازیکنانی که پایان فصل جاری قراردادشان به پایان می‌رسد، این باشگاه با دو بازیکن  خود به توافق رسید.

در این راستا طی مذاکراتی که میان مسئولان باشگاه پرسپولیس و کمال کامیابی‌نیا صورت گرفت قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل دیگر با سرخپوشان تمدید شد تا این بازیکن تا پایان فصل بیست و یکم در جمع نفرات این تیم حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی نیا در فصل پانزدهم با ابراز علاقه برای پیوستن به پرسپولیس موفق شد نظر برانکو را جلب کند و با این تمدید حضور او در سرخ‌ها به ۷سال خواهد رسید. کامیابی‌نیا چهارمین کاپیتان پرسپولیس  محسوب می‌شود.

سیامک نعمتی دیگر بازیکنی است که دیروز صحبت‌هایی در خصوص توافق  او با باشگاه انجام شده بود. این بازیکن هم به مدت یک سال قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرده است.

دیروز اعلام شده که مهدی عبدی هم تا سال ۱۴۰۴ با پرسپولیس تمدید کرده است 

کد خبر 567753 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش حامدی‌فر به اتفاقات جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن که با پیروزی دراماتیک آبی‌ها به پایان رسید، اتفاقات جنجالی رخ داد که با واکنش‌های زیادی همراه بود. جایی که امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی رفت و پس از برخوردی که با این بازیکن داشت، باعث سرنگونی او شد.

حرکت حامدی‌فر به دلیل انتشار ویدیویی از بازی رفت دو تیم بود. جایی که مهرداد رضایی جملاتی را خطاب به بازیکن استقلال به زبان می‌آورد و همین موضوع سبب شده بود تا حامدی‌فر از بازیکن ذوب‌آهن کینه به دل گرفته و در پی جبران آن باشد.

این اتفاقات و حواشی پس از دیدار دو تیم باعث احضار هر دو بازیکن به کمیته انضباطی شد تا حامدی‌فر و رضایی در این خصوص توضیحات خود را در اختیار مسئولین کمیته انضباطی قرار دهند و در روزهای آینده نیز رأی این پرونده صادر شود.

اما حالا حامدی‌فر در گفت‌وگوی کوتاهی که داشته، ضمن عذرخواهی از مهرداد رضایی، مدعی شده که با این بازیکن رفیق است. حامدی‌فر ابتدا درباره بازی با ذوب‌آهن می‌گوید: ابتدا این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های فصل ما بود و خدا را شکر بازی را بردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که تا ثانیه آخر تیم را حمایت کردند. مطمئن هستیم در بازی‌های باقی‌مانده نیز همه جوره از استقلال حمایت خواهند کرد.

او درباره جلسه‌ای که امروز درخصوص اتفاقات پس از بازی تشکیل شده، توضیح داد: همیشه تلاش کرده‌ام از حاشیه دور باشم. بعد از بازی هم مشغول شادی بودیم و اتفاقی افتاد که واکنشم را در پی داشت. امروز در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم و حرف‌هایم را زدم. جا دارد از مسئولان این کمیته تشکر کنم.

حامدی‌فر در پایان می گوید: من و مهرداد رضایی با هم دوست و رفیق هستیم و اتفاقی که بین ما افتاد طبیعی و فوتبالی بود. از مهرداد عزیز و خانواده‌اش هم عذرخواهی می‌کنم. همینطور از اهالی فوتبال چون دوست ندارم وارد حاشیه شوم.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش حامدی‌فر به اتفاقات جنجالی
  • رسمی؛ قرارداد جورجینیو با آرسنال تمدید شد
  • وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان