Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به منظور همدلی و حمایت از مبتلایان به بیماری کرونا، شهرداری منطقه 20 بسته های حمایتی به کارکنان مبتلا به این بیماری اهدا شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ محسن حسینی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منطقه گفت: در راستای ارزش گذاری به سرمایه های انسانی و دلجویی و همدردی با همکاران مبتلا به بیماری کرونا، با دستور شهردار منطقه بسته های حمایتی ملزومات بهداشتی و خوراکی تهیه و به آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی افزود: همکاران حوزه منابع انسانی ضمن مراجعه به منازل این افراد، بسته های حمایتی را به آنان اهدا کردند.
او با اشاره به قدردانی شهردار منطقه از تلاش همکاران در عرصه خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: پیام دلجویی شهردار به همراه بسته های حمایتی برای همکاران بیمار ارسال شد.
او افزود: متن پیام شهردار منطقه به شرح ذیل است:
«خبر ابتلای شما به بیماری کرونا موجب تألم خاطر اینجانب و همکاران محترم در شهرداری منطقه 20 گردید، ولی براین باوریم که با استعانت از ذات یگانه و بی همتای عالم هستی و با رعایت دستورات پزشکی، بر این ویروس منحوس فائق می شوید.
از پرودگار متعال دفع بلای ناشی از این پدیده نامیمون از تمام بشریت و بهبودی و سلامتی شما همکار گرامی و خانواده محترمتان را خواستارم و برایتان توفیق استمرار خدمت به شهروندان شریف را آرزومندم.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منطقه با بیان اینکه صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این مجموعه برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان همواره مورد توجه مدیران شهری است، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع این بیماری در سطح منطقه و برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده است.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی