Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساجد منطقه کیانشهر با مشارکت سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در آستانه هفته بسیج و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دو هزار سبد کالا و ۱۱۴ مجموعه جهیزیه میان نیازمندان توزیع کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: شکل گیری بسیج در جای جای کشور و به ویژه در مساجد از تدابیر حکمیانه حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر تقویت نقش این شجره طیبه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حرکت جهادی بسیجیان سراسر کشور برای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی، نمونه ای دیگر از موفقیت این گروه ولایت مدار و انقلاب اسلامی است. نیروهای بسیجی در مساجد شهر تهران به ویژه منطقه 15 و کیانشهر با همکاری خیران نیک اندیش و کسبه بازار تاکنون به توزیع بیش از هفت هزار بسته ارزاق و 400 بسته جهیزیه منجر شده است.

 

 

 

 

 

 

تلاش ائمه جماعات و بسیجیان مساجد منطقه کیانشهر با مشارکت سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بار دیگر حرکتی عظیم آفرید. این بار در آستانه هفته بسیج، با مشارکت این گروه ها دو هزار بسته ارزاق و 114 بسته جهیزیه میان نیازمندان توزیع می شود.

 

سرهنگ «مجید طلوعی» اظهار کرد: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نواحی و حوزه های بسیج، محوریت بخشیدن به مدیریت مساجد در سطح محلات است که در حوزه کمک مومنانه یک بار دیگر این مهم عملیاتی و نتیجه آن، فراگیری نهضت خدمت رسانی در سراسر کشور شد.

 

 

مشارکت مسجدی ها در کمک یک میلیارد و صد میلیونی به نیازمندان

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه کیانشهر افزود: تاکنون این حوزه با مشارکت مساجد و سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و کسبه متدین بازار تهران در چهار مرحله از نیازمندان همسو با کمک مومنانه ای که مقام معظم رهبری فرمودند، دستگیری کرد که ارزش این کمک ها بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان است.

 

وی افزود: مرحله چهارم این کمک ها همزمان با هفته بسیج و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برخی از مساجد منطقه 15 شهر تهران شامل دو هزار سبد کالا و 114 مجموعه جهیزیه است. این کمک ها بین نیازمندانی توزیع می شود که توسط مسجدی ها و هیئتی ها شناسایی شده اند و بانک اطلاعات آنان به صورت مستمر روزآمد می شود.

 

سپاه تهران و سازمان بسیج کمک مومنانه را با محوریت مساجد انجام میدهند

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «امیرحسین شاهانی» نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر محوریت بخشیدن به جایگاه مساجد در مدیریت فرهنگی و خدمت رسانی به اقشار کم درآمد تاکید دارند، اظهار کرد: سپاه تهران بزرگ و واحد اقشار سازمان بسیج مستضعفین بر همین اساس در حوزه کمک مومنانه، کار خود را با محوریت مساجد انجام می دهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سازمان بسیج مستضعفین افزود: این حرکت در شهر تهران نیز با قوت انجام شده است که الحمدالله در جای جای این شهر، شاهد حرکتی عظیم در راستای کمک مومنانه هستیم که برای نمونه مساجد منطقه کیانشهر با مشارکت سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در چهار مرحله به نیازمندان کمک کردند تا به این صورت هیچ نیازمندی در این منطقه، از فهرست این کمک ها حذف نشود.

 

پیوند خوردن رزمایش مواسات با مساجد، نهضتی فراگیر ایجاد کرد

 

حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» نیز با بیان اینکه کار حوزه مقاومت بسیج منطقه کیانشهر در کمک مومنانه و تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند اقدامی ارزشمند است، اظهار کرد: این کار و رزمایش مواسات و همدلی وقتی با مساجد پیوند خورد به اقدامی وسیع تبدیل شد که در نوبت چهارم نیز کمک مسجدی ها و بسیجیان این منطقه از شهر تهران، بیش از یک میلیارد شده است.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر گفت: هر مسجدی به صورت مستقل، خیریه دارد و هر ماه به نیازمندان کمک می کند، برای نمونه ما در این مسجد، هر ماه به 70 تا 100 خانواده نیازمند کمک می کنیم، کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نواحی و حوزه های مقاومت بسیج، تجمیع کردن این کمک ها بود تا جهاد بزرگ نیروهای انقلابی در یاری رسانی به اقشار محروم، بیش از گذشته نمایان شود.

 

نقش مهم پایگاه های بسیج در شناسایی نیازمندان

 

حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل باقرزاده»، استاد حوزه علمیه تهران نیز با بیان اینکه اهالی مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر همراه با سایر مساجد این منطقه به حرکت عظیم حوزه مقاومت بسیج و سازمان بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ پیوسته اند، تاکید کرد: الحمدالله در پی تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کمک مومنانه، اکنون خانواده های نیازمندی در کشور از جمله در منطقه کیانشهر تهران از نظر تامین اقلام غذایی، در کمترین میزان از مشکل است. در واقع با شناسایی دقیق این خانواده ها توسط مساجد و هیئت های مذهبی، مسجدی ها و هیئتی ها دست نیازمندان را گرفته اند و انشاءالله با تداوم کمک مومنانه هیچ سفره ای بدون مایحتاج اولیه نخواهد ماند.

 

نقش مهم ابتکار سپاه در  فراگیری کمک مومنانه

 

«حمید ستاری» جانشین قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت زدایی شهید سرلشکر حسین همدانی نیز با بیان اینکه ابتکار سپاه در به کاری گیری ظرفیت عظیم بسیجیان، مسجدی ها و هیئتی ها موجب شکل گیری نهضت خدمت رسانی به شکلی بی سابقه و در پی توصیه مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه در کشور شد، گفت: اکنون بسیجیان و مسجدی های منطقه کیانشهر در فکر اجرای پنجمین مرحله از کمک مومنانه هستند و طبیعتا چهارمین مرحله از این رزمایش که در ایام هفته بسیج و ولادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام شد، در تداوم حرکت پیشین بود که توسط مسجدی ها با قوت ادامه خواهد یافت.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه تهران بزرگ هفته بسیج مساجد مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی منطقه کیانشهر مقاومت بسیج کمک مومنانه مساجد منطقه مسجدی ها کمک ها شهر تهران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد