Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان دیدار تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان تغییر کرد

بازی آلومینیوم اراک - مس رفسنجان 10 دقیقه زودتر شروع می شود.

به گزارش طرفداری، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که قرار بود ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شود، 10 دقیقه زودتر یعنی از ساعت 16:20 آغاز خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران