Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:08:33 GMT

خروج مرغ زنده بدون مجوز از سلسله ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۵۵۵

خروج مرغ زنده بدون مجوز از سلسله ممنوع شد

به گزارش ایرنا افشین ترکارانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: قیمت مرغ گرم در روزهای اخیر افزایش یافت که با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط اعضای تنظیم بازار و کارشناسان، مشخص شده مشکل اصلی در سطح واسطه ها است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تثبیت قیمت مرغ در سطح استان افزود: به تبع آن کارگروهی نیز در شهرستان با حضور سپاه تشکیل و نظارت بر واحدهای مرغداری فعال تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکارانی تاکید کرد: تناژ و قیمت مرغ تحویلی از مزرعه تا کشتارگاه و مراکز عرضه باید مشخص و اولویت توزیع مرغ منجمد نیز باید با شهرستان سلسله باشد.

سرپرست فرمانداری سلسله تصریح کرد:‌ منطقی نیست در شرایطی که مرغ به میزان مورد نیاز در مرغداری های شهرستان موجود است از شهرهای دیگر وارد شود و قیمت آن به دلیل هزینه های حمل و نقل افزایش یابد.

ترکارانی ادامه داد: مردم نباید برای دریافت کالاهای اساسی با مشکل مواجه شوند بنابراین تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار باید با محوریت جهاد کشاورزی فعال باشند و نظارت های مستمر بر بازار شهرستان تشدید شود.

سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلسله نیز با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع در راستای مقابله با گرانفروشی و احتکار کالا گفت: در این خصوص ۲۵ نفر بسیجی با ستاد تنظیم بازار همکاری می کنند.

مسعود غلامی مدیر جهاد کشاورزی سلسله نیز گفت: ۳۷۰ هزار قطعه مرغ تولیدی در ۶۱ واحد مرغداری فعال این شهرستان کشتار و توزیع می شود.

برچسب‌ها گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار مرغداری لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار مرغداری لرستان سلسله گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار مرغداری لرستان سلسله اخبار کنکور ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز هم در بازار برخلاف انتظار‌ها خبر خاصی نبود! تابلوی معاملات کم رمق است و همچنان رکود و سردرگمی به راحتی حس می‌شود و ظاهرا اراده‌ای برای رشد بازار وجود ندارد. هر خبر یا شایعه‌ای بهانه‌ نوسان یک الی دو روزه می‌شود و این دور باطل فعلا ادامه دارد.

او در ادامه می‌گوید: امروز ارزش معاملات خرد بورس به ۳,۶۴۴ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با خروج ۱۴۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۲۴۱ و تعداد نماد‌های منفی ۵۶۵ نماد بود. به عبارتی حدود ۷۲ درصد نماد‌ها در شرایط قرمز بودند و بیشترین تاثیر مثبت بر بازار با وامید و بیشترین تاثیر منفی بر بازار با فولاد به ثبت رسید.

وفایی گفت: در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع