Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با ششمین روز از هفته بسیج سپاه الغدیر و دادگستری استان یزد تفاهم‌نامه همکاری برگزاری دوره‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی را امضا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، این تفاهم‌نامه با هدف ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی سربازان و پاسداران، ارتقاء دانش و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی کاهش آسیب‌های شایع میان سربازان، ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای سربازان، ترویج و تسهیل ازدواج اسلامی و تحکیم بنیان خانواده بین سردار رضا پورشمسی به نمایندگی از سپاه الغدیر و غلامعلی دهشیری به نمایندگی از دادگستری استان یزد به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی، برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، اجرای کلاس‌های آموزشی مطالب حقوقی، برگزاری کلاس‌های ارتقاء سواد رسانه و آموزش مباحث پیشگیرانه در خصوص جرایم و آسیب‌های اولویتی از جمله موضوعات تعیین شده در این تفاهم‌نامه همکاری است.

بر اساس این تفاهم‌نامه دادگستری استان یزد متعهد شد نسبت به تأمین و معرفی مدرس مورد نیاز برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام کند.

دوره‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی زیر نظر سپاه الغدیر و دادگستری استان یزد برگزار می‌شودمرکز مشاوره تحکیم خانواده و سبک زندگی توسط سپاه قم راه‌اندازی شدسبک زندگی داماد امام علی (ع)/ چرا همسر حضرت زینب (س) در کربلا حضور نداشت؟

ارائه مشاوره حقوقی مورد نیاز سربازان و پاسداران، برگزاری کارگاه‌های تربیت مدرس مورد نیاز برای پرسنل سپاه و اجرای کارگاه پیشگیری از خشونت و راه‌های مقابله و مواجهه با خشونت از دیگر تعدات دستگاه قضایی در این تفاهم‌نامه همکاری است.

ایجاد بسترهای مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه سربازان، شناسایی سربازان و پاسداران در شرف ازدواج و تازه ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرزندان آفتاب ویژه سربازان نیز از جمله تعهدات سپاه الغدیر در انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری کارگاه دادگستری استان یزد تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه سپاه الغدیر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی