Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@11:34:52 GMT

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۸۵۸

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت

معاون هماهنگی و امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آموزش لیدرهای گردشگری سلامت از دغدغه‌های اصلی است و باید در این شرایط از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش قدس آنلاین،  هفتمین جلسه کمیته گردشگری سلامت خراسان رضوی به منظور بررسی زمینه‌های تسهیل و ساماندهی فرایند عرصه گردشگری سلامت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: سیاستی که از سال ۱۳۹۸ در خصوص فرایند گردشگری سلامت اتخاذ شده، استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی در بخش بهداشت، درمان و امور زیر بنایی این عرصه بوده و امید است در آینده نزدیک با گذر از شرایط کرونایی شاهد شکوفایی این بخش باشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص ضرورت ساماندهی لیدرهای عرصه گردشگری سلامت گفت: موضوع آموزش لیدرهای این بخش از دغدغه‌های اصلی است و باید در شرایط فعلی از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مثبت اجرایی در این حوزه، از ضرورت اعمال نظارت‌های مؤثر و برخورد جدی با متخلفین که موجب نارضایتی در سطح داخلی و بین المللی می‌شوند، تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه کلیات شیوه‌نامه صدور مجوز گردشگری سلامت برای مطب‌ها و دفاتر کار مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: مهر

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گردشگری سلامت گردشگری سلامت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس