Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مجموعه جامع شهدای ورزشکار آذربایجان‌شرقی دربرگیرنده زندگی نامه، خاطرات و نحوه شهادت تعداد ۵۷ نفر از شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در رشته‌های مختلف همچون فوتبال، والیبال، بستکبال، کشتی، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، کوهنوردی و راگبی است که به رشته تحریر درآمده و نسخه تکمیلی آن در قالب نرم‌افزار اندروید ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ  علیزاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: در ویترین کتاب‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدای آذربایجان‌شرقی، روایت زندگی شهدای ورزشکار خالی بود که به لطف الهی توانستیم از اولین کتاب اطلاعات جامع شهدای ورزشکار استان رونمایی کنیم.

سرهنگ  علیزاده گفت: در این کتاب، زندگینامه و وصیت‌نامه هر شهید به صورت مجزا همراه با نحوه فعالیت در رشته ورزشی درج شده است که مخاطبین عزیز می‌توانند اطلاعات کاملی از شهدای ورزشکار را در این مجموعه مشاهده کنند.

او با بیان اینکه هدف از چاپ کتاب سکوی شهادت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در قالب شهدای ورزشکار بود، گفت: در این کتاب زندگینامه ۴ شهید مدافع حرم نیز قید شده است که توانستیم اطلاعات آن‌ها را نیز در کنار شهدای دفاع مقدس در این کتاب بگنجانیم.

علیزاده افزود: اثر فوق به قلم چند تن از فعالین فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی به نگارش درآمده و توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا در ۲۵۶ صفحه به چاپ رسیده است.

او گفت: چاپ جلد دوم کتاب سکوی شهادت در دست تهیه است و تا بهمن ماه امسال این مجموعه به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی از کتاب سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی شهدای ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان