Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین برنامه زیر آسمان لیگ طرفداری به علی شجاعی، بازیکن آن زمان نساجی و حال حاضر پرسپولیس اختصاص داشت. با بازنشر بخشی از این برنامه در با آرشیو طرفداری تی وی در قرنطیه همراه ما باشید

تیم طرفداری اردیبهشت 99 به دیدار علی شجاعی رفت تا برنامه زیر آسمان لیگ با یکی از بهترین جوان های نساجی استارت بخورد. علی شجاعی حالا بازیکن پرسپولیس است و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا زننده پنالتی پیروزی بخش پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن گفتگو از حضور علی شجاعی در تیم ملی امید و ماجراهایش صحبت کردیم، از او درباره علایق و سرگرمی های زندگی و لایف استایلش پرسیدیم، همچنین بخشی از گفتگو به الگوهای او و نظرش درباره حضور در اروپا اختصاص یافت.

این بخش از گفتگو را بار دیگر می بینید و می خوانید:

طرفدار کدام تیم اروپایی هستی؟ دوست داری در اروپا بازی کنی؟

طرفدار سرسخت بارسلونا هستم. به نظرم اگر پیشنهاد اروپایی برای یک بازیکن برسد نباید از آن بگذرد. راه پیشرفت مخصوصا برای بازیکنان جوان، بازی در اروپاست. اگر پیشنهادی برسد قطعا آن را انتخاب خواهم کرد.

الگوی فوتبالی ات کیست؟

من در پست های زیادی بازی کرده ام. مجید جلالی من را دفاع راست بازی می داد. به عنوان مدافع چپ نیز بارها به میدان رفته ام. در تیم ملی امید نیز هافبک دفاعی بازی کرده ام ولی پست اصلی ام وینگر است و در دو سمت نیز می توانم بازی کنم. به دلیل این که دفاع چپ زیاد بازی کرده ام الگویم فیلیپه لوئیس مدافع اتلتیکو مادرید است، چون خیلی جنگنده بود. در پست وینگر الگوی خاصی ندارم ولی سعی می کنم بازی وینگرها را و نحوه گلزنی شان را ببینم. البته بگویم بازی مارسلو را خیلی دوست دارم. در میان بازیکنان ایرانی نیز اگر بخواهم از نظر فوتبالی انتخاب کنم الگویم علی کریمی است. او اسطوره کشور ماست.

همچنین ویدئوی کامل گفتگوی طرفداری با علی شجاعی را در لینک زیر ببینید:

علی شجاعی: جو آنفیلد را در وطنی تجربه کنید؛ اکثر فوتبالیست ها از بازی در شرایط کرونایی می ترسند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محسن یگانه در بک استیج کنسرتش در برج میلاد، یک اجرای اختصاصی برای طرفدار خردسالش داشت. ویدیوی این لحظات شیرین که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید