Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) در پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) در ابتدای این مراسم معنوی که در فضای باز شرکت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد مهندس عیسی انوشا رییس مجتمع شرکت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهید محمد جواد تندگویان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما در جبهه نظامی در حال مبازره با دشمن بودیم و هم اکنون در کارخانه و در فضای تحریم‌های ظالمانه غرب در حال مبارزه اقتصادی هستیم، ولی مطمئن باشید در جبهه اقتصادی نیز با تکیه بر توان داخلی و اتحاد به پیروزی خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه محصول تولیدی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در کشور منحصر به فرد بوده تلاش میکنیم در شرایط فعلی با تولید مستمر نیاز بازار را همچون گذشته تامین کنیم.
گفتنی است در ادامه این مراسم غلامرضا قاسمی جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان ضمن خوشامد گویی به میهمانان یاد و خاطره ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
شایان ذکر است سرهنگ پاسدار بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر در این مراسم معنوی گفت: در این روز‌ها که اقتصاد کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه غرب و جنگ اقتصادی است بیش از پیش به تفکر و رفتار بسیجی در بین همه مسئولین نیازمندیم.
وی افزود: این انقلاب با خون مقدس شهدا بیمه شده و یاوه گویی‌های غرب ترسی در دل بسیجیان جان بر کف ایجاد نمی‌کند.
گفتنی در این مراسم حاج صادق آهنگران یادگار هشت سال دفاع مقدس با اجرای مداحی فضای معنوی روز‌های جنگ و جبهه را برای حاضرین در این مراسم زنده کرد و پایان بخش این مراسم اجرای زیبای گروه سرود مهدی یاوران بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی شهید تندگویان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری

مسئول دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی سپاه ساری گفت: هفته عقیدتی سیاسی، فرصت مناسبی برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری است و با ۱۵ برنامه به استقبال این هفته در سپاه و بسیج می‌رویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ساری حجت الاسلام یوسف نژاد؛  هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه های اسلامی سرآمد بود، به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و‌ جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کجروی‌ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت. همچنین در اسلام شناسى و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

وی افزود: سپاه ساری برگزاری بیش از 15 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان را در دستور کار دارد.

یوسف نژاد گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و‌ جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهداء، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواختن زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری مهمترین برنامه ها در این هفته است.

این مسئول شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از 70 عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت روز معلم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس