Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ساخت 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان زنجانی و به صورت ویدئو کنفرانس به صورت کشوری کلنگ‌زنی و ساخت این واحدها آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با مشارکت و کمک نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای بسیجیان معسری که فاقد مسکن بوده و توانایی تامین مسکن را ندارند، کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس بابایی با بیان اینکه بسیج و سپاه استان زنجان این واحد‌ها را آماده و تحویل بسیجیان خواهد داد، تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به قرارداد‌ها و امور اداری انجام شده و با توجه به آغاز فصل سرما، کار‌های عمرانی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات اجرایی و عمرانی از سال آینده آغاز شده و واحد‌ها ساخته و تحویل جامعه هدف می‌شود، ادامه داد: این پروژه را ابتدا با ۵۰ واحد مسکونی آغاز کردیم و در راستای خدمت به بسیجیان، ادامه‌دار خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مربوطه خاطرنشان کرد: زمین را اداره کل راه و شهرسازی در اختیار بسیج قرار داده و واحد‌ها با کمک و مشارکت شهرداری، معاونت عمرانی استانداری، اقشار بسیج و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج 50 واحد مسکونی واحد مسکونی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت

فرماندار شفت گفت:  بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل در منطقه آغاز و به واحدهای دیگر سرایت کرد.

مهدی نقدی با بیان اینکه حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری در این حادثه در آتش سوخت افزود :  آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن و رشت  بعد از سه ساعت آن را مهار کردند.

وی گفت : علت و میزان خسارت در دست بررسی است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود