Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:58:13 GMT

دستوری شدن بورس انکارناپذیر است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۳۳۸

دستوری شدن بورس انکارناپذیر است

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: بارها گفته ایم که اگر اجازه داده شود بازار مسیر اصلی رشد خود را پیدا می‌کند، اما این اجازه داده نمی‌شود و دخالت‌ها در این بازار زیاد بوده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محسن علیزاده در ارزیابی خود از شرایط فعلی بازار سرمایه در کشور گفت: طبق رصدی که انجام می‌شود اقدامات در بازار سرمایه تاکنون اقدامات قابل قبولی نبوده است اما در هفته های اخیر و پیرو برخی تصمیم گیری‌ها این بازار رشد منطقی خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بورس با روال کنونی کمکی به اقتصاد نمی‌کند

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تعهدات حقوقی ها در بازار سرمایه اظهارداشت: حقیقتا ما هم به عنوان عضو ناظر مجلس در بازار سرمایه درباره تعهدات حقوقی ها در این بازاربی اطلاع هستیم چرا که بنده در دو نوبت نسبت به عملکرد حقوقی‌ها نامه‌نگاری‌هایی با این سازمان داشتم و هنوز پاسخی به نامه بنده داده نشده است البته طبق اظهارات مسئولین این سازمان تاکنون با ۲۰ شرکت حقوقی متخلف برخورد و امتیاز آنها سلب و با مدیران آنها برخورد شده است.

وی با بیان اینکه اگر رویه فعلی بازار سرمایه به همین شکل  ادامه پیدا کند به نظر می‌ آید بازار رشد خودش را پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد رشد طبیعی بازار سرمایه هستیم و فعلا فشارهای مجلس تاثیری در بهبود شرایط این بازار نداشته است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در مقاطع گذشته هم بارها و بارها گفته ایم که اگر اجازه داده شود بازار مسیر اصلی خود را پیدا می‌کند اما این اجازه داده نمی‌شود و برخی دخالت‌ها در این بازار زیاد بود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس بیان داشت: موضوع دستوری شدن بازار سرمایه مقوله ای است که نمی‌توان آن را انکار کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری بازار سرمایه اجازه داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت صنعتی‌معدنی‌گل‌گهر و شرکت سنگ‌آهن‌گهرزمین به عنوان کمپانی‌های فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن کانه‌های فلزی از جمله سنگ‌آهن، کنسانتره، گندله، فولاد و... شناخته می‌شوند؛ در همین راستا و به موجب معاملات و مبادلات فی‌مابین در رابطه با موضوع فعالیت اصلی شرکت‌ها، کگهر در تلاش بود تا مطالبات خود از کگل را وصول نماید. امّا نتیجه تلاش‌ها چه شد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwu

دیگر خبرها

  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!