Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@13:43:35 GMT

راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۵۱۳

راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه دیده‌بان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

کاظم نظم‌ده با اشاره به راه‌اندازی سامانه ملی دیده‌بان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های اجرایی است که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم و جامعه است، بنابراین ارتباطات باید طوری طراحی شود که دو سویه و اثربخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم و جامعه هدف بهزیستی می‌توانند درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادات، گزارش‌ها و ایده‌های خود را با انواع خطوط تلفنی ثابت و همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت رایگان با شماره ۱۴۸۲ ارتباط برقرار کنند و کد رهگیری دریافت کنند.

 

نظم‌ده با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سامانه دیده‌بان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است، گفت: سامانه دیده‌بان بهزیستی، داشبورد مدیریتی بسیار قوی است که در اختیار مدیران و معاونان بهزیستی قرار داده می‌شود تا به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در جریان اولویت نیاز‌ها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی قرار گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سازمان بهزیستی ، سامانه دیده بان بهزیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سامانه دیده بان بهزیستی سامانه دیده بان بهزیستی راه اندازی سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‎امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود