Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متین منتظمی دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از محمد کبیری رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حسن روحانی برای مناظره درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، معیشتی و سیاسی دعوت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محمد کبیری
رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی
سلام علیکم

تقریباً ۴ سال از زمانی که شما تشویق به ترغیب احساسات جوانان این مرز و بوم برای رأی دادن به حسن روحانی می‌پرداختید، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ سال از عمر جوانانی که می‌توانستند با مدیریت صحیح کشور به فکر تعالی باشند. اما نه تنها این مهم حاصل نشد بلکه وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم در منحط ترین و بدترین زمان خود به سر می‌برد و این آه مستضعفان و مردم و صد البته جوانان این کشور که ۴ سال از عمرشان تباه شد؛ دامن شما و هم معاشان و یا همدستانتان را خواهد گرفت و البته قطعاً واقفید که منظورم از جوانان آن‌هایی هستند که با هزاران هزار زحمت و تلاش نتوانستند به ازدواج، کار و حتی معیشت دست یابند و به یُمن وجود دولت فخیمه! تدبیر و امید! نا امیدی را در زندگی‌شان یدک می کشند؛ نه آن‌هایی که پس از انتخابات حاضر به میدان آمدن نشدند و به صندلی‌های سهمیه ای و انتخاباتی و از پیش تعیین شده تکیه زدند تا به مردم بفهمانند رئیس کیست؟!

علی ای حال در اوان سال ۹۷ طی نامه‌ای از شما درخواست مناظره کردم ولی چون به ایام انتصابتان در وزارت تعاون به عنوان وزیر نزدیک شد، پاسخگو نشدید و از پاسخگویی به افکار عمومی شانه خالی کردید اما دوباره در ماه‌های پایانی دولت مورد وثوق و تاییدتان شما را دعوت به مناظره پیرامون فضاحت‌های اقتصادی و معیشتی و سیاسی دولت متبوعتان که با رنگ و لعاب تبلیغاتی شما، حسرت را بر گرده جوانان این کشور سوار کرد، دعوت می‌کنم.
امید است که این بار بتوانید از از سهمیه‌های انتخاباتی اخذ شده دل کنده و در برابر دیدگان جوانان این کشور همچون سال ۹۶ از شعارهای پر زرق و برقتان دولت مورد وثوقتان دفاع کنید.

غفر ا… لنا و لکممتین منتظمیفعال دانشجویی

کد خبر 5080417

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی محمد کبیری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مجلس شورای اسلامی هفته بسیج محمد باقر قالیباف صحن مجلس ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت ویروس کرونا محمدجواد ظریف علی نیکزاد جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است