Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سودان داشتن نسبت به سفر هیات رژیم صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد.

 فیصل محمد صالح، سخنگوی دولت سودان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اظهار کرد: کابینه هیچ اطلاعی از سفر هیات اسرائیلی نداشت و ما نیز اطلاعی از سفر هیات سودانی به "اسرائیل" نداریم.

صالح گفت: درباره مساله عادی‌سازی پارلمان انتقالی تصمیم‌گیری خواهد کرد و تا زمان تشکیل پارلمان هیچ نوع رایزنی با "اسرائیل" انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مسؤول رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفته بود که این رژیم برای اولین بار در نوع خود از زمان اعلام توافق عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و خارطوم طی ماه گذشته میلادی، هیاتی را به سودان اعزام کرد.

از آوریل ۲۰۱۹ که عمر البشیر، رئیس جمهور سابق سودان در پی اعتراضات گسترده علیه دولتش برکنار شد، پارلمانی در سودان تشکیل نشده است. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سفر هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نمایندگان پارلمان اروپا امروز در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم