Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه کمیته پایش و نظارت قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان اردبیل گفت: همکاری اکثر اصناف، بازاریان، کسبه و اقشار مختلف مردم در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی شهر اردبیل بسیار خوب بوده و قابل قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۵۰ اکیب نظارتی و بازرسی در شهر اردبیل فعال هستند که در مدت ۴ روز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در شهر اردبیل ۵ هزار و ۲۰۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

فرماندار اردبیل گفت: در چهار روز اجرای طرح محدویت‌های کرونایی شهر اردبیل یک هزار و ۳۸۴ مورد تذکر و۵۷۳ مورد اخطار به اصنافی که به اجرای طرح تمکین نکرده ارائه شده و همچنین ۳۷ واحد به دلیل عدم تمکین به اجرای طرح پلمب شدند.

امامی یگانه از اعمال قانون برای ۱۷۴ راننده خودرو برون شهری و ۱۵۶ مورد راننده درون شهری در قالب محدویت‌های کرونایی طی ۴ روز اجرای طرح خبر داد و افزود: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط مردم در شهر اردبیل بالای ۹۰ درصد بوده است.

او از اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج و مرکز بهداشت شهرستان و سایر دستگاه‌های متولی در شهر اردبیل برای شناسایی افراد مبتلا، قرنطینه و رصد بیماران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این طرح به صورت محله محور و خانه به خانه انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی دو نقاهتگاه در شهرستان اردبیل در حال راه اندازی است.

امامی یگانه تصریح کرد: در کنار اجرای طرح‌ها و محدویت‌های کرونایی قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط تک تک مردم است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی نظارت و بازرسی محدودیت های کرونایی نقاهتگاه بیماران شهر اردبیل اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون