Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@19:42:24 GMT

لوک اویل در سه ماه سوم 2020 به سوددهی رسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۶۸۲

لوک اویل در سه ماه سوم 2020 به سوددهی رسید

خبرگزاری آریا - لوک اویل روسیه در سه ماه سوم امسال در پی افزایش قیمت‌های جهانی نفت خام به سوددهی رسید و تولید نفت در عراق را افزایش داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، لوک اویل، تولیدکننده نفت روسیه روز سه‎شنبه (چهارم آذرماه) اعلام کرد که زیان این شرکت به سود تبدیل شده است و به لطف افزایش قیمت نفت، سود این شرکت در سه ماه سوم امسال 50 میلیارد و 400 میلیون روبل (664 میلیون دلار) بود و تولید نفت این شرکت در روسیه و عراق افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لوک اویل با همه‎گیری ویروس کرونا و همچنین تضعیف روبل دست به گریبان بوده که سبب افزایش بدهی‎های این شرکت با ارزهای خارجی شده است. تولید این شرکت همچنین در پی توافق کاهش تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه، محدود شده است.
این شرکت در سه ماه دوم امسال 18 میلیارد و 700 میلیون روبل ضرر کرد.
بر اساس توافق کاهش تولید اوپک پلاس، لوک اویل از ابتدای ماه مه حدود 70 هزار بشکه‌ از تولید در میدان قرنه غربی-2 عراق را کاسته بود و از اواسط ماه ژوئن نیز روزانه 50 هزار بشکه دیگر از تولید نفت در این میدان کم کرد.
این شرکت روز سه‎شنبه اعلام کرد که تولید نفت در این میدان را از اواسط ماه اکتبر به مقدار 30 هزار بشکه در روز افزایش داده است.
لوک اویل همچنین اظهار کرد که تولید نفت در روسیه را نیز افزایش داده است.
مقدار فروش این شرکت در ماه‎های آوریل تا ژوئن 986 میلیارد و 400 میلیون روبل بود، این درحالی است که این رقم در سه ماه ژوئیه تا سپتامبر به یک تریلیون و 460 میلیارد روبل رسید.
لوک اویل در بیانیه‌ای گفت: این رشد به‌طور عمده در پی افزایش قیمت نفت و گاز، تولید بیشتر فرآورده‎های نفتی، تجارت و خرده‌فروشی بیشتر پدید آمده است.
این شرکت همچنین از ماه سپتامبر تولید گاز طبیعی در ازبکستان را از سرگرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید نفت سه ماه لوک اویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس