Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حسن رحمانی، شهردار منطقه 2 تهران درباره مانور برف روبی در بوستان نهج البلاغه اظهارداشت:این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده سازی  16 سایت  برف روبی گفت:  با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه سایت های برف روبی به صورت یک سایت مرکزی ،9 سایت درنواحی و 6 سایت بزرگراهی جانمایی و  تجهیز شد.

وی با اشاره به استقرار  تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در سایت ها ،افزود:   این تجهیزات و ماشین الات ، شامل 23 دستگاه ماشین  نمک پاش مکانیزه و 75 دستگاه خاور، کمپرسی ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی تامین و  400نفر اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

شهردار منطقه 2 خاطر نشان کرد:  درحال حاضر 7 هزار تن شن و نمک مخصوص در سایت های برف روبی دپو و  450عدد مخزن شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان  در معابر اصلی و فرعی  جانمایی شده است .

وی افزود: به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم  با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان  صورت گرفته است تا عملیات برف روبی به نحو احسن انجام شود.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران  نیز در این مانور گفت:  شهرداری منطقه 2 با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی  مورد نیاز از آمادگی لازم برای مدیریت بارش های زمستانی  برخوردار است.

وی افزود: سناریوهای تعریف شده برای هریک از نواحی مطابق با شرایط جغرافیایی آنها و همچنین هماهنگی های انجام شده با سایر دستگاه های خدمات رسان از اقدامات خوبی است که مورد توجه مدیریت منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام.

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن رحمانی شهردار منطقه 2 تهران مانور برف روبی برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج