Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از فروش سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب ۹۹ استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پاییزه کتاب در با مشارکت اولیه 22 کتابفروشی از 24 تا 30 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان اظهار داشت: در این مدت سه میلیارد و 160 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب 99 استان کرمان فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی این مدت هفت هزار و 359 جلد کتاب توسط 20 کتابفروشی فعال عضو این طرح در استان به فروش رفت گفت: کتاب فروشی " کتاب سرو " کرمان با فروش هزار و 282 جلد کتاب پرفروش‌ترین کتاب فروشی استان در این طرح است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه از کل میزان فروش کتاب در طرح پاییزه، رقمی معادل 593 ریال آن یارانه خرید کتاب است افزود: این مبلغ از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح‌های فروش کتاب در فصول مختلف سال را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی‌های استان و همچنین رونق بازار نشر دانست و تصریح کرد: در طرح پاییزه کتاب 99، کتب عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی با 20 درصد یارانه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح عرضه شدند.

علیزاده عنوان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح‌های قبلی یک میلیون و 500 هزار ریال بود که به 2 میلیون ریال در طرح پاییزه کتاب  افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در راستای گرامیداشت هفته کتاب اشاره کرد و افزود: تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، ناشران فعال استان، برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی، برگزاری جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با نویسندگان، فعالان فرهنگی، کتابفروشان و ناشران و همچنین برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های این هفته بود.

جزئیات برگزاری بیست و هشتمین هفته کتاب در استان کرمان اعلام شد/ آماده برگزاری مجازی هم هستیمبیش از 450 عنوان کتاب در استان کرمان چاپ شد

به گزارش تسنیم در طرح پاییزه کتاب 99 ، 458 هزار و 833 کتاب به مبلغ 198 میلیارد و 137 میلیون ریال در کل کشور به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است طرح‌های فصلی کتاب یکی از طرح‌هایی است که معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت‌نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب استان کرمان کتاب استان کرمان فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پاییزه کتاب کتاب در طرح پاییزه استان کرمان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه