Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 مسئولان باشگاه پرسپولیس طبق درخواست کادرفنی این تیم پس از اتمام فصل نقل و انتقالات روند تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را آغاز کردند و برهمین اساس مذاکراتی را آنها انجام دادند.

در گام اول تمدید قراردادها مهدی عبدی که سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، دو سال دیگر هم با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسید و این موضوع به صورت رسمی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب قرارداد مهاجم جوان پرسپولیس تا سال 1404 تمدید شد و البته ظاهرا مبلغ پرداختی به عبدی هم نسبت به قرارداد قبلی وی افزایش قابل توجهی داشته است.

همچنین مذاکرات  مثبت و توافق هایی بین مدیران پرسپولیس با سیامک نعمتی و کمال کامیابی نی ا صورت گرفته و این بازیکنان هم در روزهای آینده تمدید قراردادشان را رسمی خواهند کرد.  

قرار است نعمتی که تا پایان سال لیگ بیست و یکم قرارداد دارد، یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کند و کامیابی نیا هم که در پایان این فصل قراردادش با سرخ پوشان به اتمام می رسد،یک سال دیگر با عقد قرارداد جدید تا پایان لیگ بیست و یکم در این تیم ماندنی می شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی عبدی سیامک نعمتی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کامیابی نعمتی تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده