Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد از حضور در فرودگاه های تهران یا اهواز و همچنین هتل محل اقامت این تیم خودداری کنند. پرسپولیس در وضعیت فعلی هم با کمبود بازیکن روبه روست و نمی‌خواهد تا زمان باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان بازیکن دیگری را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجا که مدت اندکی تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ باقی‌مانده و با موج شدیدتری از بیماری دکرونا مواجه هستیم، مراقبت‌های پزشکی از اعضای تیم به بالاترین حد خود می‌رسد.

حفاظت از تک تک اعضای تیم جزو اولویت‌های اصلی و اساسی کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس قرار دارد و از این‌رو، از هواداران درخواست داریم از حضور در فرودگاه مهرآباد یا فرودگاه اهواز و حتی هتل محل اقامت تیم اجتناب کنند.

بدیهی است در این مدت زمان اندک، حفاظت از سلامتی بازیکنان و اعضای تیم، برای باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین خاطر مراسم بدرقه یا استقبال برگزار نمی‌شود.

کاروان پرسپولیس با توجه کامل به مسائل بهداشتی در راستای مقابله با پاندمی کووید۱۹ و فاصله‌گذاری اجتماعی عصر امروز، تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند.

کد خبر 567807 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد

گولسیانی در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان روی هم 60 بار برای قرمزپوشان به میدان رفته است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی در نیم فصل با عبور از مایکل اومانیا، جزو 5 مرد خارجی برتر تاریخ پرسپولیس قرار گرفت که حداقل 50 بازی برای این تیم انجام داده اند. حالا او به 60 بازی برای پرسپولیس رسیده است. گولسیانی حالا تنها بازیکنانی مثل بشار رسن با 104 بازی و نیلسون کوریا با 73 بازی را بالای سر خود دارد. او در صورت حضور در پرسپولیس فصل آینده، بعد از بشار رسن دومین بازیکن باثبات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

ده بازیکن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس بر اساس تعداد بازی را با هم مرور می کنیم. با این توضیح که با توجه به عملکرد خوب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن برای پرسپولیس، این دو بازیکن هم می توانند جزو بازیکنان باثبات تاریخ پرسپولیس شوند.

بشار رسن 104 بازی نیلسون کوریا 73 بازی گادوین منشا 63 بازی گئورگی گولسیانی 60 بازی مایکل اومانیا 51 بازی تیاگو فراگا 48 بازی بوژیدار رادوشویچ 42 بازی وحدت هنانوف 38 بازی ژاک الونگ 38 بازی  آلن ویتل 34 بازی 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز