Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم جلسه سهام عدالت استان قم با حضور سه تن از مشاوران اجرایی سهام عدالت کشور در استانداری قم و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این جلسه، بر لزوم  ثبت نام دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، در سامانه سجام تا ۱۵ آذر ماه سال جاری تاکید شد.                                         

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، از  نمایندگان دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه خواست، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت، اطلاع رسانی لازم برای ثبت نام سهامداران در سامانه سجام  انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                    

عادل علیپور افزود: ضرورت دارد فرایند اجرای آزاد سازی سهام عدالت با تشکیل مجمع فوق العاده سهام عدالت، تکمیل شود و پیش شرط تشکیل مجمع، احراز هویت حداقل ۵۰ درصد سهامداران در سامانه سجام است.

معاون اقتصادی استاندار قم در این جلسه از نمایندگان دستگاههایی که بیشترین مشمولین سهام عدالت را دارند خواست، گزارشی مکتوب از عملکردخود در زمینه اطلاع رسانی به‌مشمولین به استانداری ارسال کنند.

در این جلسه مشاوران سهام عدالت کشور به تبیبن مباحث مربوطه پرداختند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سهام عدالت نشست نقد و بررسی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد