Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر و تاکید کرد که "بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و آماده هرنوع فداکاری برای تداوم و اتصال این نهضت خونین به انقلاب جهانی مهدوی عج هستند."

به گزارش ایسنا متن پیام حجت الاسلام ابراهیم رییسی درباره هفته بسیج به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذرماه  ۱۳۵۸ از روزهای بزرگ و خاطره انگیز تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است که سند تاسیس نهادی جهادی و مردمی به امضای قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسیس شجره مبارکه بسیج بیست میلیونی ریشه در باور «مردم محور» امام راحل رضوان الله تعالی علیه داشت  که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد.

بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی است از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی و کوتاه نیامدن تا رسیدن به هدف بلند و عالی. بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و آماده هرنوع فداکاری برای تداوم و اتصال این نهضت خونین به انقلاب جهانی مهدوی عج هستند.

همین روحیه است که موجب شده تا هر جا سخن از یاری به محرومان، آسیب دیدگان و دردمندان هست، هر جا سخن از تلاش جهادی برای رسیدن به اهدافی بلند و دست نیافتنی است، هر جا صحبت از فتح سنگرهای بزرگ پیش رو است، بسیج و روحیه بسیجی یکی از اولین های آن میدان باشد.

مکتب بسیج همان مکتب ارزشمندی است که امثال شهید سلیمانی به‌عنوان الگوهای بی‌بدیلِ حرکت جهانی انقلاب اسلامی از آن برخاستند و با ایمان راسخ و مجاهدت در راه خدا، نه تنها برای ملت ایران و نظام اسلامی امنیت آفریدند بلکه نقشه‌های جبهه وسیع دشمنان ملتهای مسلمان را در منطقه نقش بر آب کرده و امریکا جنایتکار را از منطقه غرب آسیا اخراج کرد.

تقویت روحیه بسیجی نیاز همیشگی ملت و مسئولان برای پیشرفت و عبور از موانع است؛ دستگاه قضایی به‌عنوان ملجأ مردم باید سرشار از روحیه و همت بسیجی باشد. روحیه بسیجی در دستگاه قضایی یعنی تلاش بی‌وقفه برای گسترش عدل، مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر با اژدهای هفت‌سر فساد در همه ابعاد و انواع آن، دفاع از آزادیهای مشروع مردم و احیاء حقوق بر زمین‌مانده و متروک آنان، ستاندن بی‌مجامله حق مظلومان و منکوب کردن متجاوزان به حقوق مردم.

همین روحیه اگر در زمینه مبارزه با فساد، مطالبه حقوق عامه برزمین مانده و نادیده گرفته شده و مقابله با ترک فعل مسئولین به کمک قوه قضائیه بیاید، بسیاری از مشکلات امروز کشور براحتی قابل حل شدن است.

به ارواح مطهر بسیجیان شهید این خاک درود می فرستیم و از امام بسیجیان یاری می طلبیم تا سربازانی مطیع و کارآمد برای رهبر معظم انقلاب و این شجره طیبه باشیم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضائیه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس قوه قضاييه هفته بسیج انقلاب اسلامی روحیه بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم