Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@13:57:10 GMT

انهدام باند شرارت در مرز جکیگور

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۰۷۹

انهدام باند شرارت در مرز جکیگور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای ارتقای امنیت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهدیدات معاندان در سطح حوزه استحفاظی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد تحرکات اشرار در منطقه، موفق شدند اعضای یک باند شرارت که باعث ایجاد ناامنی در سطح منطقه شده بودند را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند روز کار اطلاعاتی هدفمند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مخفیگاه این باند زورگیر، راهزن و شرور در روستای مشینگ مورتان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی و رعایت حقوق شهروندی، مرزداران موفق شدند چهار شرور را که با شرارت‌های وسیع در سطح منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند در یک عملیات منسجم، مقتدرانه و موفقیت آمیز دستگیر کنند. مرزداران در این عملیات هوشمندانه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات و یک دستگاه خودرو لندکروز کشف کردند.

کد خبر 567818 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی