Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:33:12 GMT

مرد سال زادگاه گلف کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۱۸۱

مرد سال زادگاه گلف کشور مشخص شد

مسابقات گلف آزاد انفرادی مسجدسلیمان با قهرمانی گلفر نفتی و شناخت مرد سال گلف به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، مسابقات آزاد انفرادی گلف(مچ پلی) و شناخت مرد سال زادگاه گلف کشور با قهرمانی حمیدرضا شینی گلفر با سابقه تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

این مسابقات با همت هیات گلف شهرستان و همکاری امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور ۲۲ گلفر این شهرستان و با برگزاری ۱۷ مسابقه به صورت حذفی با هدف انتخاب قهرمان این مسابقات به عنوان مرد سال گلف شهرستان برگزار شد که در پایان، "حمیدرضا شینی" گلفر با تجربه و ارزنده تیم نفت مسجدسلیمان با شکست تمامی رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات و مرد سال گلف این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکراست که گلف یکی از ورزش های مفرح و نشاط آور است، سابقه ای دیرینه در مسجدسلیمان دارد و با شکل گیری صنعت نفت در سال های آغازین کشف نفت در این شهر توسط کارشناسان خارجی صنعت نفت راه اندازی شد و در حقیقت، مسجدسلیمان به عنوان خاستگاه و زادگاه گلف کشور و خاورمیانه به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان نفت و گاز مسجدسلیمان گلف مسجدسلیمان هیات گلف مسجدسلیمان رقابت های گلف مسجدسلیمان مچ پلی مرد سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران