Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«بسم ا… الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره ۳ قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

ملت شریف ایران

با تبریک ایام فرخنده میلاد امام حسن عسگری علیه السلام و ضمن تقدیر و سپاسگزاری مجدد از همکاری عموم مردم و اقشار مختلف بخصوص صاحبان مشاغل و فعالان اصناف در اجرای طرح جدید محدودیت‌ها برای مبارزه با کرونا، و بر اساس ارزیابی بعمل آمده از گزارش‌های واصله مردمی و بازرسی‌های ارکان و دستگاه‌های عضو قرارگاه، محورهای ذیل مورد تأکید قرار می‌گیرد؛

۱- بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و به منظور کاهش تردد کارکنان و شهروندان در طول دوره اجرای محدودیت‌ها، به جز مراکز درمانی، انتظامی و اضطراری، فعالیت تمامی ادارات و دوایر رسمی و اجرایی در صف و ستاد، باید به گونه‌ای سامان باید که با تقویت ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیک و ضمن عدم بروز خلل و وقفه در ارائه خدمات ضروری به مردم، متناسب با وضعیت هشدار اعلام شده در شهرهای قرمز، شهرهای نارنجی و شهرهای زرد، حضور کارکنان خود را متناسب با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس به کلیه مدیران و صاحبان مسئولیت در ادارات مختلف تأکید می‌شود، هرگونه اتخاذ تصمیم و صدور دستور در هر سطح که مانع از اجرای این مصوبه و تحقق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در این خصوص باشد، خلاف صریح مقررات و ضوابط جاری کشور است و با متخلفین برابر قانون اکیداً برخورد می‌شود؛ در این خصوص، کارمندان و کارکنان هر یک از دوایر در بخش‌های دولتی و یا عمومی که شاهد کوتاهی در اجرای این مقررات هستند، می‌توانند مراتب را به بازرسی وزارت کشور و استانداری‌ها و یا سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کنند.

۲- تحقق فاصله گذاری اجتماعی به نحو مؤثر برای قطع زنجیره انتقال بیماری، از اهداف اساسی اعمال محدودیت‌ها و از ارکان برنامه ریزی مبارزه با کرونا است، با این وجود ارزیابی‌های بعمل آمده از سراسر کشور، مؤید آن است که علیرغم توفیقات بدست آمده در این عرصه، شاهد مواردی از تجمعات و ازدحام به بهانه توزیع مواد غذایی و اقلام مصرفی در برخی از میادین، فروشگاه‌ها و مراکز فروش مواد غذایی هستیم. با توجه به نقش مخرب این اقدامات در روند مبارزه با ویروس کرونا، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، ضمن درخواست از عموم مردم برای اولویت دادن به سلامتی خود و خانواده و اجتناب از حضور در صفوف و تجمعات، به بخش‌های ذیربط در این ارتباط تذکر می‌دهد که با تقویت برنامه ریزی ها، تشدید نظارت‌ها و تجدید پیگیری‌های سازمانی خود، از زمینه سازی هرگونه اخلال در تحقق فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری نمایند؛ بدیهی است در غیر اینصورت، با متخلفین بموجب قانون برخورد می‌شود.

در پایان، ضمن تقدیر از روشنگری‌ها و آگاهی بخشی رسانه‌های مختلف و تلاش اصحاب شریف رسانه، فعالان فضای مجازی و دست اندرکاران رسانه ملی در جهت نقش آفرینی آحاد افراد جامعه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بر استمرار مشارکت مسئولانه همه گروه‌های مرجع در روند نفی و طرد این بیماری همه گیر از کشور عزیزمان ایران، تاکید می‌شود.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از تلاش همه دستگاه‌ها و عوامل فعال در اجرای طرح جدید محدودیت‌ها که زمینه مشارکت آگاهانه مردم عزیز را در روند مبارزه با فراهم آورده اند، سپاسگزاری می‌نماید.

کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا»

منبع: الف

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899050

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی