Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی قبل از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در مسابقه امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایطی که هفته قبل به وجود آمد تلاش کردند تا برنامه های تاکتیکی را انجام بدهند، به بازیکنان استقلال گوشزد شده که تیم حریف را دست کم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی برنامه های لازم را طراحی کرده و امیدوارم امروز با بازی امروز رضایت خاطر هواداران به دست بیاید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص زمین تمرین این تیم عنوان کرد: این مشکل را ما نداشتیم بلکه همه تیم ها داشتند. البته مشکلی نبود و ما همه چیز را برای تیم فراهم کردیم. بهترین محل برای تمرین زمین چمن ورزشگاه غدیر بود. خوشبختانه ما زمین تمرین داریم، هم مجموعه انقلاب در اختیار است، هم زمین شماره 2 آزادی و هم اینکه مسئولان باشگاه با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق رسیده اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: تازه مسابقات آغاز شده و زمان کمی است که این کادر فنی کارش را شروع کرده است. زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و تیم جا بیفتد.هواداران هم صبور باشند و هفته قبل را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.

وی در خصوص وضعیت فرشید باقری و دیاباته گفت: این 2 هیچ مشکلی ندارند و در لیست تیم ما حضور دارند. اگر نیاز باشد کادر فنی از آنها استفاده خواهد کرد.

فیلم مصاحبه سرپرست استقلال را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال مظلومی ماشین سازی پرویز مظلومی دیاباته فولاد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب