Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی درخصوص آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی در استان گفت: هدف از اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی سلامت جامعه است و علی رغم همکاری قابل قبول مردم با پلیس و پایش آنلاین و ۲۴ساعته از ابتدای شروع طرح ۲۱هزار و ۲۷۸ مورد راننده به همراه خودرو مربوطه به محل سکونت خود عودت و تعداد ۳۱۳مورد جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای شهرهای با وضیعت نارنجی و ۱۸۰مورد جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای با وضعیت قرمز اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بحث ممنوعیت تردد در داخل شهرها از ساعت ۲۱ الی ۴بامداد ۲۶هزار و ۱۹۰ مورد تذکر لسانی، ۷۸۵مورد تذکر پیامکی، ۵هزار و ۸۴۲مورد جریمه ۲۰ الی ۱۰۰هزار تومانی اعمال شده است.

علی مصطفوی رییس شورای اطلاع‌رسانی استان هم درخصوص  آمار روزهای سوم و چهارم محدودیت‌ها گفت: در شهرستان پلدشت، ۳ فقره جریمه یک میلیون تومانی اعمال و ۵ واحد صنفی پلمب شدند ضمن اینکه در کنترل شبانه تردد "محدودیت ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح) توسط پلیس راهور، طی آن ۳۴ مورد تذکر، یک مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و یک مورد جریمه یک میلیونی صادر شده است.
وی ادامه داد: در شهرستان بوکان، ۶ تذکر کتبی به ۲ بانک، ۲ مرکز تعویض پلاک خودرو، ۳ مطب پزشک و یک آزمایشگاه بدلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۱۶ خودرو بدلیل عدم رعایت ورود به این شهرستان اعمال شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان پیرانشهر یک واحد قلیانسرا و ۴ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.
مصطفوی گفت: در تکاب نیز، ۲۶۵ مورد تذکر لسانی و ۸۵ مورد عودت خودرو به مبداء به خودروهای لا پلاک غیربومی انجام و در چایپاره، یک قلیانسرا پلمب شد.

مصطفوی ادامه داد: در خوی ۱۹ فقره از مغازه‌های متخلف به علت عدم اجرای محدودیت‌های ابلاغی و در سردشت نیز دو پاساژ پلمب شد.
وی افزود: در سلماس، ۲ واحد صنفی پلمب شدند و در میاندوآب، ۱۷ مورد پلمب رخ داده و ۶ مورد اعمال جریمه یک میلیون تومانی صورت گرفته است.

46

کد خبر 1459554

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی مورد جریمه مورد تذکر جریمه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۴۴ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۱۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۲۷۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت، که ۴۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

وحید جوادی ادامه داد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۲۶ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه ودانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد و نیز در این هفته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۲۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

به گفته این مدیر بورسی شاخص کل بازار بورس استان نیز با ۳۹ هزار و ۴۰۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۱۲ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین