Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی با هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و فرماندهی مرزبانی استان در رابطه با بررسی تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه ها، اظهار داشت: حریم و بستر رودخانه‌ها به دلیل اینکه جزو اراضی مرغوب و با ارزش افزوده بالا بوده مورد طمع افراد سودجو بوده و این موضوع ضرر‌های جبران ناپذیری به منابع ملی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف و اولویت‌های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده و بحث پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تجاوز افراد فرصت طلب به حریم رودخانه‌ها جزو مصادیق این موضوع است، افزود: بر همین اساس دستگاه قضایی با هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: دستگاه قضایی خوزستان با جدیت پیگیر حل مشکلات مدیریت آب استان است

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با تأکید بر ارائه راهکار‌های مناسب به منظور جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: حفظ حقوق عامه و مقابله افراد فرصت طلب بدون همکاری نهاد‌های مسئول امکان پذیر نبوده و همه دستگاه‌ها در خصوص رعایت این مساله مکلف هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تصرف غیرمجاز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تصرف غیرمجاز بستر و حریم رودخانه ها دستگاه قضایی تصرف غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان