Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:26:45 GMT

او تحت فشار هوادارانش است!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۱۵۰

او تحت فشار هوادارانش است!

سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک صحبت های جالبی درباره دروازه بان ایرانی تیمش مطرح کرده است.

به گزارش برنا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس که با سروصدای زیادی به تیم آنتورپ بلژیک پیوست، هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود. بیرانوند در آخرین دیدار آنتورپ که مقابل اوستنده برگزار شد هم نیمکت نشین بود و آنطور که مشخص است فعلا قرار نیست به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان لکو سرمربی تیم آنتورپ در گفت‌وگویی که به تازگی با رسانه‌ای بلژیکی داشته درباره بیرانوند اینطور گفته است:«دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران در تعطیلات بین‌المللی در بلژیک ماند، زیرا او کاملا می‌خواهد در تیم آنتورپ بجنگد. او یک جنگجو است و تسلیم نمی‌شود. من دو دروازه‌بان اول دارم، اما فقط می‌توانم یکی از آنها را در دروازه قرار دهم. همه می‌خواهند علیرضا را ببینند، اما او بدشانس بود که برای چند هفته مصدوم شد و در حال حاضر نیاز به فرصت بیشتری دارد.»

لکو با اشاره به دنبال‌کنندگان بیرانوند در اینستاگرام گفت: «با ۲.۹ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام، بیرانوند یک ستاره در کشور خودش است. من می‌فهمم که آنها دوست دارند او را در زمین ببینند و احساس می‌کنم فشار ایران در شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است. (لبخند می‌زند) باور کنید من هم او را دوست دارم، زیرا او یک دروازه‌بان عالی است. اما در مورد بوتز هم می‌توانم چنین بگویم که او هم خوب است.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان