Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ با آغاز ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی، بسیاری از متقاضیان برای دریافت این وام اقدام کردند.

فرآیند دریافت وام یک میلیونی ساده است و متقاضیان با ارسال کد ملی سرپرست خانوار با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به سرشماره ۶۳۶۹ می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

برای برخی از متقاضیان این سوال مطرح شده است که به غیر از وام یک میلیون تومانی چگونه برای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنند به این دسته از مخاطبان و متقاضیان باید گفت که بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت نام ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره، گفت: متقاضیان بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی توسط وزارت رفاه شناسایی می‌شوند و در اختیار سازمان برنامه و بودجه برای واریز قرار می‌گیرند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، وام ، یارانه معیشتی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وام یارانه معیشتی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا