Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس اقتصادی استان البرز در پی رصد انبارها برای پیشگیری از هرگونه دپوی کالای قاچاق و احتکار شده،  از وجود یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد بهداشتی در منطقه "ماهدشت" کرج مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در بازرسی از کارگاه، مشخص شد که برخلاف ضوابط قانونی و بدون مجوزهای لازم اقدام به تولید مواد بهداشتی تقلبی از جمله جوهر نمک، اسید و لوله بازکن با برند معروف محصولات بهداشتی می شود.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در این رابطه ۳۰ هزار لیتر مواد اولیه و تجهیزات و مخازن مربوط به تولید مواد بهداشتی کشف ومالک کارگاه نیز دستگیر شد.
وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان اداره بهداشت استان ارزش تقریبی مواد بهداشتی کشف شده وتجهیزات موجود در کارگاه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است .
سردار محمدیان با بیان این که تولید و عرضه محصولات بهداشتی و دارویی باید با مجوز و تایید وزارت بهداشت و تحت نظارت سازمان غذا و دارو باشد از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران را در این خصوص مطلع کنند.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان البرز کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی تولید مواد بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد