Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا زالی در نشست امضای تفاهم‌نامه میان ستاد مقابله با کرونای تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از عملکرد این سازمان در دوران کرونا ابراز رضایت کرد.


 
به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین امضای تفاهم‌نامه بین ستاد مقابله با کرونای تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این نشست «دکتر علیرضا زالی»،  فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران از عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوران کرونا ابراز رضایت کرد و گفت: این سازمان نشان داد که استفاده از ظرفیت دورکاری به معنای تعطیلی فعالیت‌ها نیست و آموزش همگانی و آگاهی بخشی به شهروندان تهرانی حتی در زمان دورکاری نیز ادامه دارد.


وی افزود: دسترسی و استفاده بهینه از نقاط اشتراک ستاد فرماندهی مقابله با کرونا و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هدف اصلی امضای این تفاهم‌نامه است و از این پس زمینه‌های همکاری بیش از پیش به صورت ساختارمند فراهم خواهد شد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن ایجاد فضای پرنشاط و با طراوت، امکان بروز متنوع سلایق فرهنگی و هنری را در تهران فراهم کرده است. فعالان هنری و فرهنگی برون دادهای خود را در این سازمان جست‌وجو می‌کنند.


زالی یکی دیگر از اهداف امضای این تفاهم‌نامه را ارائه محتوا و بسته‌های علمی مبتنی بر آگاهی‌رسانی در مبارزه با کرونا به عموم جامعه ذکر کرد و گفت: اثربخشی، بازتوزیع مطلوب و نقش‌آفرینی، اقدامات سازمان فرهنگی هنری برای کنترل و ریشه‌کنی حلقه کروناست. ایجاد فضاهای نشاط‌آور اجتماعی در کالبد شهری کار هنرمندانه‌ای است که با ظرافت و تعامل این سازمان محقق خواهد شد.


در ابتدای این نشست «حجت‌الاسلام میثم امرودی»، رییس سازمان فرهنگی هنری نیز در این نشست اقدامات جهادی انجام‌شده در حوزه کرونا را یادآور کار جهادگران در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: نقش گروه‌های مردمی و جهادی در حوزه‌های مختلف مبارزه با کرونا از جمله آموزش پررنگ است. سازمان فرهنگی هنری با استفاده از همین ظرفیت موفق به تولید ۱۰۰ هزار ماسک در روز شد که قابلیت افزایش ۵ برابری را دارد و در عرصه محرومیت‌زدایی نیز با ساماندهی نیروهای جهادی، به پویش کمک مؤمنانه پیوست.


وی در پایان گفت: با توجه به دورکار شدن نیروهای سازمان فرهنگی هنری، ظرفیت فضای مجازی در دوران قرنطینه مورد توجه قرار گرفت و برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب‌های متنوع در فضای مجازی در حال اجراست.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثابت علیرضا زالی دورکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعطیلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مقابله با کرونا تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت