Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از همکاری این وزارتخانه برای در اختیار قرار دادن هتل‌ها و مراکز اقامتی به محلی به‌عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از میراث آریا، در نامه سعید نمکی به دکتر علی‌اصغر مونسان که سه‌شنبه ۴ آذر ۹۹ ارسال شده، آمده است:

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره ۲۱۰۲۰/ ۹۹۲۱۰۰ مورخ ۱۳۹۹/۹/۲ بدین وسیله از تعامل سازنده حضرتعالی و همکاران گران‌قدرتان در اعلام آمادگی جهت ایجاد امکان بهره‌برداری از هتل‌ها و تأسیسات گردشگری با تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی و محل استقرار کادر درمان تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این همدلی و هم‌آوایی تا کنترل کامل بیماری و رفع سایه شوم آن از سرزمین پرافتخار جمهوری اسلامی ایران همراه ما باشد.»

کد خبر 457656

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت سعید نمکی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی نقاهتگاه بیماران کرونایی علی اصغر مونسان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان