Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: اولین بخش از رزمایش مواسات در سطح شهرستان، همزمان با هفته بسیج اجرا شد و تعداد ۳۵۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال بین بیماران نیازمند کرونایی توزیع شد.

"سعید وطن دوست" روز چهارشنبه در حاشیه اجرای  این طرح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: بسیج همواره در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه ها در کنار مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله در میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و شهرستان بیان کرد: اقدام  بسیج در مبارزه‌ با کرونا و همچنین جمع آوری کمک های مومنانه برای نیازمندان جامعه؛ حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

 

 

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان، اظهار کرد: بسیجیان، خیرین و گروه‌های جهادی مانه و سملقان آماده برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه هستند و یک بار دیگر با همدلی برای کمک به محرومین به صحنه آمدند.

 

 

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کمک به نیازمندان، افزود: خداوند در قبال این کار خیر، قطعا پاداش و احسان عظیمی را به انسان های نیک اندیش عطا خواهد کرد.

 

 

وطن دوست با بیان اینکه تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده و فرموده است که حاجت ها و نیازهای مردم که به سوی شما می آیند از نعمت های الهی است و مبادا این نعمت ها شما را آزرده خاطر کند، جهاد را کار بسیار بزرگ دانست و عنوان کرد: بسیجیان در تمامی کارزارهای انقلاب اسلامی حضور داشته اند و شاهدیم که یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک های مومنانه خدمت می کنند و الگوی خود را در این راه امیرالمومنین(ع) می دانند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان تاکید کرد: هم افزایی و پشتیبانی از حرکت های خودجوش مردمی و گروه های جهادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک های مومنانه هفته بسیج مانه و سملقان ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!