Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:14:51 GMT

تولید 5 محصول ارتوپدی در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۸۰۶

تولید 5 محصول ارتوپدی در مشهد

کرمانی گفت: اکنون موفق به تولید 5 محصول در زمینه تجهیزات ارتوپدی شده‌ایم که در بهترین وضعیت برای صادرات و عرضه در بازار جهانی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کرمانی، کارآفرین مشهدی در حوزه مهندسی پزشکی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: حوزه کاری گروه ما درزمینه تجهیزات ارتوپدی و توان‌بخشی بوده و نزدیک به 5 سال است در رابطه با این حوزه به طرح‌ها و ایده‌های مختلفی دست‌یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همواره بیشترین آمار مرگ‌ومیر براثر شکستگی استخوان لگن بوده و اکنون گروه پژوهشی ما نزدیک به یک سال است که موفق به تولید تجهیزات ارتوپدی باهدف کاهش آمار فوتی‌ها براثر شکستی استخوان‌های حساس بدن شده است.

کرمانی ادامه داد: اکنون موفق به تولید 5 محصول بدون نمونه‌های مشابه شده درزمینه تجهیزات توان‌بخشی شده‌ایم که در بهترین وضعیت برای صادرات و عرضه در بازار جهانی قرار دارند.

این کارآفرین در ادامه بابیان این‌که با فعالیت نخبگان رشته مهندسی پزشکی در کشور قدم بر عرصه‌ای جدید در علم تجهیزات ارتوپدی گذاشته‌ایم خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال است که 15 نفر در کارگاهی با حداقل متراژ لازم برای احداث تولیدی مشغول به فعالیت هستند و برای 50 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

وی افزود: خیلی از نخبگان و گروه‌های فعال در حوزه کارآفرینی و احداث شرکت دانش‌بنیان دغدغه مکانی دارند و بیشتر اوقات گروه‌های نخبه تمام‌وقت خود را برای ساخت‌وساز می‌گذارد و از مطالعه و پژوهش دست می‌کشند.

کرمانی ادامه داد: به لطف خدا با مساعده سازمان بسیج مهندسی صنعت اکنون درصدد احداث فضا برای تولید انبوه و توسعه طرح هستیم.

وی دریافت استاندارد‌های بین‌المللی و مجوز‌های خارجی را مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان دانست و گفت: برای ورود به بازار رقابت جهانی بایستی حمایتی بیشتری از تولیدکنندگان نوپا صورت گیرد، اکنون درصدد صادرات محصولاتمان به ترکیه، سوریه هستیم قرارداد‌هایی در سطح اولیه منعقدشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تجهیزات ارتوپدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت محصول ضدعفونی کننده برای افزایش سلامت دام ها شدند. 

بر اساس این گزارش،  این محصول با پیشگیری از ابتلای دام به انواع بیماری ها، به ارتقای امنیت غذایی در کشور نیز کمک می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود