Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@07:39:02 GMT

توزیع مرغ منجمد در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۸۲۲

توزیع مرغ منجمد در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  در جلسه کمیته فنی کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی گفت: از این به بعد زمان عرضه مرغ مرغداران به کشتارگاه بر اساس تاریخ جوجه ریزی تعیین می‌شود.

او گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در تولید گوشت مرغ در استان مقرر شد تا اطلاع ثانوی مرغ‌های پرورش یافته در مرغداری‌های صرفاً در کشتارگاه‌های استان کشتار و به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از توزیع گسترده مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام، روزانه توزیع ۵۰ الی ۶۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان را طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شروع کرده است و بدون هیچ محدودیتی در سراسر استان و در تمام سازمان ها، اصناف و فروشگاه‌ها تا رسیدن قیمت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

فتحی در رابطه با کاهش قیمت مرغ در بازار گفت: با شروع توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت مرغ در بازار کاهش محسوس داشته و این توزیع تا متعادل شدن تولید گوشت مرغ و قیمت آن ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه مرغ منجمد به اندازه کافی در انبار شرکت پشتیبانی امور دام موجود است گفت: طبق دستور ستاد تنظیم بازار استان مکلف شدیم که در مرحله اول ۸۰۰ تن مرغ منجمد به بازار عرضه کنیم که این میزان در مرحله دوم افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به جوجه ریزی‌های انجام شده در نیمه دوم مهرماه انتظار داریم از هفته آینده شاهد افزایش تولید و متعادل شدن قیمت مرغ باشیم.

او گفت: پیش‌بینی ما این است که با تصمیمات اتخاذ شده، حداکثر تا ۵ روز آتی سیر نزولی قیمت گوشت مرغ را شاهد خواهیم بود.

در روز‌های گذشته افزایش سرسام آور قیمت مرغ به علت برخی بی تدبیری‌های مسئولان مربوط و نا هماهنگی‌ها اعتراض مردم را در بر داشته است.

حال توزیع گوشت منجمد مرغ چقدر در تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ موثر خواهد بود و آیا سامانه توزیع متعادل این محصول پروتئینی درست کار خواهد کرد یا نه باید منتظر بود و دید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد آذربایجان شرقی تنظیم بازار مرغ منجمد گوشت مرغ قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پس از برگزاری سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوی زیر ۲۳ سال و جوانان ورزشکاران حاضر در اردو تست انتخابی دادند و ثنا زارع با ثبت زمان ۲:۳۳.۴۴ دقیقه موفق به کسب رتبه نخست شد  و به این ترتیب عضو تیم ملی قایقرانی کشور شد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان